2. desember 2008

Jeg - et geni?

Jeg leverer suspekte filmanalyser hvor det er lite observasjoner av klipping, lyssetting og ymse men med større grad av kjønnsteori, litt egne tanker og sammenligning med Blade Runner som på ingen måte egentlig har allverdens til felles med Sanger fra andre etasje. Også får jeg plutselig B. Ajaj, jeg er tydligvis en supertolker? Uansett fint å få før eksamen nr. 2 i samme fag som nok kommer til å gå relativt mye dårligere.

(Jeg skjønte ikke den tag'inga di Hanne..)

2 kommentarer:

Anonym sa...

http://vaarloek.wordpress.com/2008/11/28/793/ ;) æ pakke. æ hate det. æ e stressa. æ har førr mange ting. æ har førr lite tid. enda verre: æ har førr lite plastposa! KRIIIISEEEE :S

Hildebilde sa...

Men har du ikke sånn... 12 dager til? Pakking er alltid stress igrunn..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...