19. april 2010

Notat til meg selv:

Ikke bytt hårfarge på drastisk vis! Håret mitt ble igrunn ikke mørkerødt i det hele tatt, det ble rosalillarødt og jeg skremmer vannet av meg selv alle gangene jeg plutselig får øye på det i et glimt, i et speil, i forbifarten. Aiaiai, så mye for "Jeg vil ha det litt naturlig, ikke som om noen har mista et malingsspann på meg"... FAIL.

Krysser dog fingra for at en vask og litt mindre føning kanskje vil bedre det litt, kanskje det bare blir lillarødt? Jeg og Marie feira hårkatastrofe/fornyelse med å spontangå på The Nighthawk Diner for å stalke Jan Vardøen som ikke var der. Men god kirsebærsjokomilkshake hadde de iallfall, og en Ari Behn som drakk hvitvin klokka fire på en mandag. Noe som igrunn bare gjorde situasjonen enda mer absurd. Men kanskje absurd er standarden når man får godterihår?

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...