8. april 2011

Pálsson fjölskyldan fara til Íslands


Fetisjer har jeg plenty av, og min Islandsfetisj er kanskje en av de sterkeste. Så dermed ble jo også gleden ekstra stor da jeg endelig fikk se familiefilmen til min halvt islandske kompis GV! Familien Pálsson dro på tur til Island i 2009 og resultatet er over en time med moro, hvor man blant annet får seg en rundtur rundt Island, klatring opp og ned i hull, mye flott grafikk, Islandsk uttale av stedsnavn, en ode til en lue og matprat. Denne filmen anbefales av alt fra prestefruen i Fjågesund (Kviteseid?) til ymse av GV's venninner med fler. Ja, også av meg da! Etter å ha sett den så skulle jeg ønske familien Pálsson besto av en bror til, da hadde jeg jaggu gifta meg inn på dagen. Kanskje de har en islandsk fetter jeg kan få istedet? Jeg har jo tilogmed begynt å se hele greia en gang til, mycket dedikert altså.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...