14. februar 2012

Hilde gjør ting hun ikke kan: Servisdesign

Erlend har en sykt irriterende uvane på jobb. Han drikker te. Dette kan for mange kanskje høres ut som en ganske lite plagsom uvane, men det er faktisk veldig irriterende å stadig finne hvite kopper med teposer i forskjellige faser av muggbonanza rundtomkring i kasseområdet. Rekorden er tre, kanskje fire kopper på en helg. Jeg måtte ta affære.

Så dum som jeg er, så sa jeg sa at han kunne få en kopp til å ha på jobb, mot at han vasker den opp og rydder den bort. (Iallfall at han kaster den brukte teposen, i det minste ...) Jeg trodde jeg skulle komme unna med en av bokkoppene vi alt selger, men neida, plutselig var ideen om en særs eksklusiv kopp lansert. En kopp, prydet av alle Erlends yndlingsdamer, i passe størrelse for både te og kaffe. Dessverre for meg klarte jeg ikke å slå meg til ro med de flotte designmalene Japan Photo kunne tilby, så da måtte jeg lage alt selv. Ikke så greit når man er perfeksjonist og har lite med overskudd på tid ... Men, det ble iallfall kopp til slutt!

Og her er resultatet:
Erlend liker sine kvinner modne, så Wenche Foss, Vigdis Hjorth, Ingrid Bjørnov og Hilde Hummelvoll var selvsagte på koppen. Vurderte i grunn lenge om jeg skulle snike inn et bilde av meg selv også, men det ble nå med tanken. Kvaliteten på koppen var for øvrig overraskende god, så man skal ikke se bort ifra at det blir kopper på slekta med Bassen når jula dukker opp igjen.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...