25. april 2009

Trehytta


Power Rangers klubben, MacGyver klubben, Turtlesklubben, spionklubben, skilpaddeklubben, jeg har vært medlem av dem alle. Når jeg vokste opp var jeg alltid medlem av en eller annen form for hemmelig klubb, de besto som regel av meg, naboen Ole Martin og brodern. Vi hadde et ordentlig hemmelig hovedkvarter av typen trehus og strenge strenge regler. Om man f.eks fortalte noen om klubben ble man tvunget til å invitere med de kjipeste kidsa i klassen. (Som heldigvis aldri takka ja..)

Men hvorfor forteller jeg dette? Jo fordi Jens Hauge og Frode Grytten har kommet med en fantastisk bok full av trehytter, det hemmelige huset. Og ymse tekster og litt norsk boligboble som har sprukket. Den er så fin at jeg måtte ta den med meg hjem i dag, selv om jeg har midlertidig bokkjøpestopp. Hei, jeg heter Hilde og jeg er bokoholiker.



2 kommentarer:

Erlo sa...

Jassåja, du kunne ikke motstå.
Føler for å sitere Gry J-Diva Jarlum:

«For noen problemer man skal ha,
når man kommer hjem,
sjekker hver lomme som faen,
hva? Hvor er spenna hen? »
... jo, Hilde har kjøpt seg bok.
Svake menneske!

Heheh

Hildebilde sa...

Ja, men den passer så fint inn med de andre litt gråbeige striebøkene mine så :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...