22. oktober 2010

Harry Potter i mitt hjarte

Jeg og Harry Potter hadde 10-års jubileum 4 juli og i anledning jubileet så har jeg lest meg igjennom alle bøkene igjen. Og oioioi, så trivlig! Språket og historien er fortsatt like fantastisk som før og jeg blir minst like oppslukt fortsatt som Hilde 15 ble. Jeg har ledd høyt på tbanen, vært oppriktig sint på Umbridge (som alltid), lagt meg tidligtidlig så jeg skulle rekke å lese mest mulig før jeg MÅTTE sove og tok meg to dager master-researchfri for å lese ferdig siste bok. Og jeg griner fortsatt på slutten i bok fem og seks. Det skader jo heller ikke at siste filmen kommer om litt under en måned på kino! Filmene er generelt ikke så innmari stas, men jeg har troa på denne, spesielt etter traileren med Harry Potter i bh. Norske aviser har tydligvis sliti litt med å finne en som faktisk har lest bøkene, så de har spekulert i om Harry har fått litt merkelige tilbøyligheter med åra... Spenstig. 19 november er dagen!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...