20. juli 2011

Gavebonanza II

Den største fordelen med å ha bursdag midt på sommeren, er at man får gaver litt i hytt og gevær i ukesvis etterpå. I tillegg til gavene jeg faktisk fikk på dagen, er jeg nå også innehaver av et stk Mymlens datter kopp (Å ha tretten mummikopper er muligens litt i overkant...?) og boka Alle tings bedrøvelighet av Dimitri Verhulst. (Belgiaboka til den litterære rundreisen.) Stas! Og i dag fikk jeg enda mer da Stefflos og Erlend troppa opp med kombinert bynytt/bursdaggave fra Århus. I den flate pakken var det en finfin Mummitroll-uro av typen dansk design! (Mummi er den store trenden denne bursdagen kan man anta?)Og i den store var det en... svampelampe!

Jeg kan forsåvidt skjønne at Stefflos' lillebror trodde de kjøpte presang til et barn der nede i Danmark, men han kunne jo ikke vite at min nye dingser glir lett inn i mitt noe eklektiske miljø. Erlos mener dette også kan bli et slags sjekketriks, av typen «Vil du bli med hjem og se min svampelampe?». Jeg er hakket mer skeptisk, men den er jo vitterlig ganske så staselig i aksjon! Svampelampe er garantert den nye kaninlampa.

1 kommentar:

Erlo sa...

Endelig blir du en trendskaper, Hilde! Dette er det nye store, jeg lover.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...