30. november 2010

Veloooour

Lyslenke
I et forsøk på julestemning på bloggen så legger jeg ut disse bildene fra 2007 og 2009 av undertegnede rulla inn i julelys. In other news så baler jeg med eksamen av typen diffus om Gadamer og kunstverkets tidløshet, vi kan godt understreke at det er forferdelig lite spenstig. Spill og dialog og evige monumenter som strekker seg inn og ut av samtiden kan ta seg en bolle. For å liksom.. live opp hjemmeeksamen for meg selv så har jeg tatt på meg velurkjolen min og det er igrunn bare brodern som kan ta referansen fullt og helt. "Mmmm, velooooour!" Vi har et slags hemmelig kodespråk som baserer seg på ymse quotes fra Futurama og Monty Python and the Holy Grail blant annet, og de faller når det passer seg til høylytt fnising fra oss mens mamma, pappa og broderns forlovede tror vi har tørna. Nesten så jeg må dra med meg kjolen på juleferie i Egypt bare for at den skal få den reaksjonen den fortjener.
Juletre

6 kommentarer:

Minimaud sa...

Skulle jeg gitt en tittel til de bildene der, ville det vel helst vært noe a la "Christmas with death". Ikke helt det som kicker julestemninga, men pytt..

Hildebilde sa...

Haha, kanskje for sånne emokidz? "Det er så vondt, det er jul" liksom.

Minimaud sa...

Emoene digger det sikkert. Forøvrig så synes jeg du ser slitt heit ut på det andre bildet, og blikket inviterer til bollings.

Hildebilde sa...

Haha, det må jo passe ypperlig for døden da, å ha et blikk som inviterer til pulings. Da blire lett å lure folk i fella!

Minimaud sa...

Det skulle forøvrig være "litt heit", ikke "slitt". Satser på at du skjønte det.

Hildebilde sa...

Så faktisk ikke "slitt" før nå, og min første tanke var "Slitt?! Jeg ska gjiræ slitt jeg!" men ja, skjønte det. Altså.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...