17. mars 2011

Masterleseland

Hjemme hos
Som en enda ganske så ny masterstudent, så var det med stor glede jeg på mandag fikk min første faste plass på lesesalen! Endelig et sted å dumpe alle de suspekte bøkene mine. Jeg skriver master om noe med hysteri, Louise Bourgeois og migrasjon mellom medier forøvrig, det sier iallfall veilederen min.
Masterleseland
Ringreven Foucault er fortsatt med på lasset, og har fått en finfin dobbel funksjon, som avskrekking til de eventuelle som vil tafse på nøtteposen min og kjeft til meg for den utrolig slappe studietilværelsen jeg bedriver om dagen.
Salt&Søtt
Denne gjengen feirer at jeg en dag blir ferdig med masteren, og er også koselig å se på når ting blir litt ekstra traurig. Det er tatt av David LaChapelle og det er fra en ikonisk Dieselreklame som ble beryktet og elsket for sitt homovennlige budskap. Det er jo finfin eyecandy for en som lefler med kjønnsteori på daglig basis!
Koz
Perfekt utsikt til døra har jeg også. Beliggenhet, beliggenhet, beliggenhet!
Utsikt

3 kommentarer:

Smygfisken sa...

veldig fin blank overflate. får forresten assosiasjoner til sigrid i vente.blinke. av det foucaultbildet.

jeg ser forresten nytten i å ha fast plass... jeg merker jeg mangler.

når er du ferdig med mastermaset?

Anonym sa...

Foucault ser deg! herlig. jeg husker da jeg pugga til est200. printa ut bilder av Bazin og Eisenstein. holdt uhøytidelig kåring over hotteste filmteoretiker. ah. the days.

(bazin vant)

Hildebilde sa...

Katrine: Våren 2012, med mindre veileder sier at jeg burde ta et semester til. Det er visst hans kode for «Dette var rævva!»...

Hanne: Er jo obligatorisk med hotnesskåring, hadde en gang for kunstnere i mitt første år kan jeg erindre. Gamledagene altså!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...