26. august 2011

F°95

Jeg liker å få post, jeg liker singelklubben til Flamme forlag og jeg liker verdensrommet. Lykken var derfor stor da jeg i går, for første gang på sikkert en måned fikk post som ikke var av typen gørrkjedlig og to nye boksingler var et faktum. Når den ene i tillegg handler om verdensrommet så var lykken nesten komplett. Av en eller annen grunn minner Vi kommer i fred av Miriam Myrstad meg litt om boka Darlah av Johan Harstad (minus slutten kanskje?) noe som absolutt er veldig stas. (Miriam og Frøydis har forøvrig også en ganske så staselig universblogg som de gjerne kan gjenopplive.) Jeg er ikke akkurat en spesielt kompetent diktanmelder, men liker du dette ene diktet, så vil du garantert like resten. Verdensrommet versus livet er aldri feil!
(Av og til kunne man sikkert lurt på om jeg var sponsa av Flamme forlag siden utgivelsene deres stadig nevnes, men det er jeg da altså ikke. Jeg bare liker generelt fine cover, litt sære bøker/boksingler/yms og at jeg går forbi forlaget ganske ofte på vei til jobb. Ja, også er jeg hemmelig forelska i Nils-Øivind Haagensen da. (Mest pga. Møt meg, møt meg, møt meg.) Den burde dere forøvrig gi ut som en Gammel flamme, Flamme, for nå har jeg sikkert tømt lageret til Sentraldistribusjonen snart.)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...