29. august 2011

Jarle, hvor ble det av deg i alt mylderet?

De fleste som ramler innom her via diverse nettsøk, har som regel søkt på Jarle A, gjerne i komboer som «Jarle + kjæreste», «Jarle + god i senga» (seriøst...?) «Jarle i striper» og evig populære «Jarle + frostskader». Han ligger faktisk på andreplass søksmessig, etter «Hildefjas». Snart vil han gå forbi meg, og jeg vil anta at skuffelsen til de som søker på Herr A er rimelig stor når de ikke finner svar på noe av dette her. Beklager det! Men, hvor har det nå blitt av mannen? Min stormende avstandsforelskelse har avtatt ganske så kraftig, så jeg vet sannelig ikke. Men jeg tenkte jeg skulle gjøre litt research for alle disse menneskene jeg skuffer med å ikke ha en blogg dedikert 100% til Jarles gjøren og laden.

Så! Siden sist har mannen gjort så mangt, han har eksempelvis innkassert en filosofipris kalt «På kanten» for å leve etter sine «havet gir og havet tar» prinsipper, han har vært på Risør Trebåtfestival som en slags rådgiver av noe slag og i tillegg startet opp et nytt ungdomsopplegg for sofakidsa i Stavern/Larvik hvor de driver og pusser opp vikingskipskopien «Rabalder». Ja, også blogger han uregelmessig her da. Jeg vet beklageligvis ikke om han er god i senga eller har dame, men om man er hypp på å se bilder av han i striper så kan de beskues her. Der er det i tillegg et bilde av de populære frostskadene!

Jeppjepp, nå bør de fleste være fornøyde tenker jeg.


6 kommentarer:

Samba la bamba sa...

Ahh... du skulle bare ha visst! :)

Smygfisken sa...

Jarle Andhøy er, for tida, min nummer ett i google-statistkken min. Han topper rett og slett lista. Faktisk. Så, man skal blogge mer om ham, om man vil ha gode besøkstall, kan jeg se.

Hildebilde sa...

Har du også blogga om han? Det har jeg gått glipp av isåfall!

Smygfisken sa...

Nei! Jeg har kun fått dine kommentarer på byllup uten vei! Men kan sikkert blogge om ham - om jeg leser ei bok om ham, eller noe.

Hildebilde sa...

Jeg lurer sånn på hvem de er! Det er typ... 15-20+ treff om dagen som er søk på han, er det virkelig så mange som vil vite hva han bedriver hver dag?

Anonym sa...

Jeg kan bekrefte at han er helt syk i sengen, fantastisk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...