15. august 2011

Søndagskoz

Stefflos og Erlos og jeg har plutselig blitt fine på det og har nå drukket drinker hele to dager på rad. Aiaiai, enda et symptom på at vi begynner å bli gæmliser? Enkelte drikkevalg kan muligens være tegn på det (Mimåsa og Irsk kaffe, say no more..), men så er vi også såpass ville i nickersen at vi av og til bytter ut trygge Måhitå eller øl med min nye venn Padrecito Cilantro! Fjongt og frekt skal det være. Ryktene sier at dette kan være en egenkomponert Bar Boca drink, så tror jeg kanskje må smiske til meg oppskriften på et vis. Litt mer stas å kunne diske opp med noe spenstigere enn en dvask GT neste gang jeg vil dele på spriten min... Tilogmed paprika i denne! Og tequila, koriander, agavesirup, limesaft og det mystiske grønne bladet. Namnamnam. Drinks på en søndag etter søndagskino er slett ikke feil.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...