7. oktober 2011

Utagerende torsdag

Vi begynte dagen som mycket overkulturelle, Erlos og jeg, først med morgenmøte med ymse forfattere på Tanum, og så en kikk på årets Høstutstilling (som igrunn var noe tannlaus, den grep meg ikke akkurat langt inn i min lille sjel). I tolvtida var vi egentlig på vei til Universitetet for litt akademisk påfyll. Men, her gikk noe galt. Alvorlig galt. Plutselig skulle Erlos skulke, jeg kjøpte meg en kjempeis til lunsj og etter tidenes korteste Blinderntur for å hente dataladeren min så var vi på heisatur Bislett rundt for å sjekke antikvariater og bokhandleres tilgang på Tomas Tranströmer. Vi toppet dagen med øl for å feire sistnevnte, og plutselig hadde vi matteølparty med de tre S'er Silje, Steffen og Stefan i tillegg. Sånn kan det tydligvis gå en torsdag!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...