11. mars 2010

Rødt er det nye mørkebrunt?

Jeg farger ofte håret når det begynner å kjede meg for mye og i det siste har mørkebrunt blitt litt mjæææ så nå vurderer jeg om jeg skal farge det til noe nytt. Ja, nei, ja? De siste ti åra har jeg gått sånn ca. fra blond til rød til oransj til leopardprikka (ikke med vilje) til brun til rød til gulerot til blond til en slags lys rød eller svart til brun til svartrød til mørkebrun. Omtrentlig. Det betyr kanskje at det skal bli rødt igjen?Kanskje litt mørkere enn de fleste jeg fant bilde av, men ikke like mørkt som Hilde 14 eller 19 år tenker jeg. Og kanskje ikke helt som fløtepusepusen fra Twilight, Chuck Norris eller Horatio Caine igrunn.

2 kommentarer:

Erlo sa...

Hva med kommunegrått?

Hildebilde sa...

Nææ, det er som å gå tilbake til start det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...