1. mai 2010

Nå om dagen

..så har jeg pakka inn en mengde gaver..
..bakt eplekakebursdagsmuffins til en som hadde bursdag..
.. og lekt gartner! Tror de gartnergena mine har kicka enda mere inn, i år har jeg avansert til et trau med tomater (trauet er tilogmed drenert med lecakuler..), jordbær og enda mer agurk. Dette er forøvrig A-team, de plantene vi har mest trua på i år. Jeg begynner å bli litt bekymra for meg selv, i dag gikk jeg rundt på Plantasjen (ja fydda, på 1 mai og alt) og var helt i ekstase over nevnte trau og ymse grønne venner.. Men vi får bare skylde på den arvelige belastningen og ignorere at det er jord under sofaen. Til uka skal jeg hente meg enda en Gunnar (en tomatplante som tok over vinduet mitt i fjor) og fetteren hans Gunnvald som er gul. Stas!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...