4. februar 2012

Bloggete/antibloggete

Av og til føler jeg meg særdeles bloggete, spesielt når jeg tar bilder av frokosten min og får ting i posten jeg absolutt skal vise frem til gud og hvermannsen. Men kanskje ikke så rart at jeg må avreagere innimellom, når all tid ellers blir brukt på å analysere fotografier av hysterikere i aksjon? Av og til lurer jeg på hvordan denne hjernen min fant opp denne merkelige masteroppgaven om Louise Bourgeois, hysteriske menn, makt, spektakulær virkelighet og tableux vivants, igrunn. Menmen, så lenge den gir meg en grunn til å bo en måned i Paris, så bør man jo bare være fornøyd! Og da blir det nok plenty av frokoster, makroner og nye matrialistiske ervervelser som skal dokumenteres og, i tillegg.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...