12. desember 2011

Hilde, hvor ble du av i alt mylderet?

Jeg slutter av og til denne blogginga mi ganske vilkårlig, har igrunn aldri noen grunn, det bare blir sånn, over tid. Av og til har jeg ingenting å si, av og til har jeg ingenting å fortelle. Men igrunn litt merkelig å bare bli borte kanskje, i en mycket aktiv periode som har inneholdt alt fra småspontan Romatur (!), en tv-serie/Doppelgänger fest, flere ferdigleste bøker, en muntligeksamen der, litt masteroppgaveskriving her, litt Buzz Aldrin på kino, litt planlegging av våren, litt julefestivitas, hvor 90-tallets dansemoovez var et sjekketriks, nærmest. Uansett! Jeg dukker nok opp igjen etterhvert, kanskje, og hiver ut et innlegg om min gamle favoritt Lappeleken i mellomtiden, denne gangen Reykjavíkutgaven. Jeppjepp!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...