11. juli 2010

Drypp drypp, det drypper på tak..

..drypp drypp, det regner i dag. Og jeg har enda ikke bada i havet, om ikke jeg teller med Baikal og det var mer som isbad igrunn, ikke varmt og hele dagen i saltvann med boka på land og ingen andre planer. Bare litt bitter, litt. Bittelitt. Men jeg har iallfall mengder av bøker som også kan leses i sofaen og de er så fine både inni og utapå at det blir litt sommer allikevel. Delvis. Om alle tirsdager og søndager fra nå blir dårlige så skal værgudene forbannes hele veien til... Oslo Mekaniske. (Ryktene sier at de har fått Bezzerwizzer så da skal det jammen bli hangout nummer ein om været ikke skjerper seg snart.)Apropos fine bøker, jeg vil ha alle Penguin sine med gamle trivelige cover. Oioioi, hvorfor i alle lager de ikke de lenger? Vil ha, jatakk. Fine å fargesortere er de og. (De finnes forsåvidt her og der men jeg kan jo ikke alltid dra til Australia når jeg vil bokhandle..)Kanskje det begredelige været er min egen feil siden yndlingskoppen om dagen er Lillemy med paraply? Burde jeg bare bytte tilbake til bedagelige Mummipappa under treet selv om det strengt tatt er eksamenskoppen? Det at jeg skal jobbe fem dager i uka fra nå av er vel igrunn en måte å garantere godvær for alle dere andre.. Bad litt for meg og da!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...