15. september 2010

Å tuske - tusker, tusket, har tusket

Jeg tusker igrunn ikke så veldig ofte til meg ting på bokhandlerjobben, ække spesielt flink til det for å si det sånn. Men når jeg fikk se de fantastiske nettene med sitat fra Tonje Glimmerdal som Samlaget har lagd for høstlanseringa så var det bare å huke tak i Erlend og sende en smiskemail sporenstreks. Og da får man ting i posten! Slapp tilogmed å smøre tjukt på med at jeg har vokst opp med barnebøker fra Samlaget og er født med en fot eller to i ymse nynorskbastioner i Noreg, noe som kanskje bare hadde blitt en pinlig affære. Hurra for det. Nå må de bare lage noe fint med Jakob og Neikob så skal jeg være evig Samlagetvenn!

3 kommentarer:

Frøydis sa...

ER det sant? Tror du de har fler igjen til Ark Storgata? Tonje Glimmerdal er <3

Hildebilde sa...

Kanskje? Vi bare sendte en mail til en av disse markedskonsulentene vi (jeg og Erlend da, ikke butikken) og så fikk vi i posten etter noen dager. Tenker de sikkert kommer til å ha dem som pose på bokmøtet og kanskje.

Smygfisken sa...

litteratur er best på nynorsk :-p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...