16. desember 2010

180

Pakkebonanza180 er antallet pakker jeg har pakka inn så langt i desember, sånn ca, tilsammen hjemme og på jobb. 166 er bare jobb, så hvor mange vil jeg egentlig ha pakka inn før klokka ett på julaften? Over 300? Kanskje bare 250? Hjernen har åpenbart tatt seg universitetsferie og jeg klarer ikke å gjøre så mye konstruktivt utover å pakke inn pakker, som jo går ganske autopilot nå. Jeg kunne glatt passa inn på Nissens verksted, bare pakke pakke pakke hele dagen. Men lurer litt på når hjernen dukker opp igjen. Kanskje når jeg drar på ferie til Egypt i romjula? Kanskje rett over nyttår, når jeg bare skal drive dank før jeg tar et emne i Roma? Krysser fingra for det igrunn, greit å ha noe å glede seg til når man pakker inn ti gaver for en mann i dress som ikke gidder å si takk en gang.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...