12. april 2011

Å tuske - tusker, tusket, har tusket - igjen!

Språkrådet
Jeg eier tydligvis ikke så mange hemninger når det gjelder å be om handlenett fra enten Samlaget, eller i dette tilfellet: Språkrådet. Det er kanskje det eneste i hele verden jeg frekt og freidig ber om å få uten å synes at jeg selv er teit. (Takk til Erlos for illustrasjon!)

Meg:
Hallo!

En venn av meg var nettopp på omvisning på Språkrådet og kom hjem med et av deres fantastiske handlenett. Jeg er misunnelig! Er dette noe det er mulig å tuske til seg? Det hadde vært perfekt som bursdaggave til en venninne av meg som beskjeftiger seg med norrøn filologi på daglig basis, pluss at jeg også veldig gjerne vil ha et selv. Jeg kan for eksempel betale litt for nettene pluss porto, eventuelt komme og hente de selv. Er dette mulig å få til?

Mvh
Hilde, glad i språk

Språkrådet:
Hei

Du kan få handlenett. Iver og språkglede kan føre til så mangt, vet du. Bare send meg postadressen din, så sender jeg nettene til deg.

Vh Nina Teigland
fagkoordinator
Språkrådet

Hurra! Så fort de kommer, så skal jeg flotte meg med Språkrådets handlenett og ikke det overpopulære Astrup Fearnley nettet i Masterleseland. Stas! (Dette er da ikke hovedbursdaggaven din Carline, mer det jeg skal bære den i. En slags delbursdaggave. Tenkte jeg kunne be om to når jeg først var i gang.)

1 kommentar:

My Cup Of Tea Vintage sa...

vel de trenger vel all den hypen de kan få.. bra jobba Hilde :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...