12. juli 2011

Onkel Reisende Mac...

...har ikke engang dratt avgårde til Stockholm før neste tur er på plass og litt spontant har det blitt Iceland Airwaves og Reykjavik i Oktober. Knall! En tur på islandshest, en Björk konsert, generell Carlinehenging og yms er allerede på tapetet, og mer skal det bli. Kanskje jeg også endelig skal få møtt drømmemannen: islending med skjegg, ullgenser og hestegård som har tøft navn som kan bli enda tøffere etternavn for våre fremtidige barn. Eventuelt holder det med Airwaves og Reykjavíkur forsåvidt.

2 kommentarer:

IK sa...

Så gøy blogg du har! Jeg var på Island for et par uker siden, helt fantastisk, mange kjekke skjeggemenn men jeg rakk ikke å finne meg noen, kanskje jeg må tilbake snart!

Hildebilde sa...

Takk! Din var også gøy, og fin doppelgangeroutfit! Ja, dra tilbake og få Island til å eksportere et par av dem over hit, er ikke så mange med tøffe navn her i byen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...