12. mars 2012

Parc des Buttes-Chaumont

Jeg tok på meg mitt mest franske antrekk og dro på oppdagelsesferd alene mens Eirin ringte heim. Siden vi bor kanskje ti minutter unna parken Parc des Buttes-Chaumont, var dette dagens destinasjon. Jeg passa jo ikke spesielt godt inn i utgangspunktet siden jeg ikke trente, men gikk nå til toppen allikevel og satte meg ned for å lese boka mi. Og fant ut at det var ganske utaktisk å kle seg klisjéfransk når man ikke vil ha oppmerksomhet ... En slags fotokursgruppe brukte mye tid på å ta snikbilder av meg (og jeg snikbilda de tilbake), og så, da de endelig gikk, så sto det plutselig en franskmann nesten oppå meg og gjorde pushups på benken ... Så da måtte jeg gå hjem igjen. Begivenhetsrik dag i parken!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...