31. mars 2011

Hverdagslivet

Aussiefjåssi
Så går man der da og kommer på at man ikke har noe sjampo, man har igrunn ikke hatt sjampo på kanskje tre uker og vaska håret mer med vann enn sjampo, eller restene da, det man klarer å tvinge ut sånn helt på tampen med ni deler vann og en del sjampo. Er det noe jeg synes er døllt å kjøpe, så er det sjampo. Spesielt siden jeg ikke kommer unna med vanlig butikksjampo på det helsikes Hermioneaktige håret mitt. Men hvem gidder egentlig å bruke 400 spenn på frisørsjampo i lengden? Jeg prøver meg på mellomtingen og gikk helt klart for navn over innhold. Australiasavnet er som alltid mycket gjeldende, og da må man seff gå for sjampoen som heter Aussie og er bestrødd med kenguruer og ballonger! Stas. Det skader jo heller ikke at det ser ut som hunde/hestesjampo, det vil sikkert virke avskrekkende på lumske samboere som heller ikke er hypp på å bruke penger på noe så heidundranes kjedlig.
Kenguru!
Ellers har mine grønne venner det aldeles fabelaktig for tiden, og dette er da tomater og basilikum som har vokst seg til. Gartnergena gleder seg! (Samboerne ikke like mye...)
Tomatz
Veldig kjapp mais!
Mais
Og agurken er på god vei til å overta stua alt, så når jeg er i Roma må jeg vel tvinge sambuarane til å ta vare på dem. (Ja, jeg mener deg Marie!) Ellers ikke mye å melde her i gården, man skal jo tross alt levere del en av masteroppgaven sin om to uker uten å egentlig vite hva den handler om... Ryktene sier at jeg må skrive det også. Hørt sånt!
Plantz

2 kommentarer:

Smygfisken sa...

Jeg har også Aussiesjampo for tida. Prøver å skjerme den for Rasser, så han ikke bruker den opp.

Minimaud sa...

Zlatan, du får faktisk årnings på de plantene du! Her i huset har vi nok med å få karsen til å gro som den skal, og et spedt forsøk på basilikum eller vårløk eller gressløk eller hva i huleste det nå enn var gikk strakt i dass. Du må svinge innom Sørlandet en gang og gi godtfolket her et lynkurs.

Hva sjampo gjelder så har jeg et generelt inntrykk av at jo kjipere flaska er, jo dyrere er innholdet. Så jeg hadde lett rappa hundekengurusjampoen din. Men takk Herren for at jeg får glansfullt og vakkert hår selv ved bruk av sjampo fra X-tra.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...