5. oktober 2010

Min partner i medisin og science worldwide

Når jeg var liten så besto penalet mitt av de obligatoriske fargeblyantene, vanlige blyanter og hundre tusen penner fra alskens legemiddelfirmaer. Sånn er det bare når man er født inn i et "farmasidynasti" med nå fire generasjoner farmasøyter som i tillegg liker å stjele penner. Jeg har i årevis vært en vandrene reklame på skolen for alt fra schizofrenimiddel og lykkepiller (neineinei, psykofarmaka!!) til middler mot demens. Stort sett på pennefronten som nevnt, men også via sitteunderlag, sekker, termoser og en gymbag om jeg ikke husker feil. Dette har i stor grad blitt delvis utfasa når jeg ble eldre og kunne kjøpe mer fancy stæsj selv. Iallfall helt til i dag. For hva hadde Paps skaffa meg? Joda, tidenes mest merkverdige markeringstusjsystem med kjærleik fra Sarstedt - Your partner in medicine and science worldwide. Men litt gøyal da!

1 kommentar:

Smygfisken sa...

ahaha. genial! men ser ut som om den trenger et eget penalhus!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...