25. oktober 2010

Moderne å snakke

Mariehatt
Dette er Marie. Hun er halvt tysk og hun er en av mine mange samboere. Jeg og Marie har noe spesielle felles interesser kan man kanskje si, som The Amazing Race, elendige skrekkfilmer, Twilight på kino og sist, men ikke minst, Modern Talking. Vi får skylde på at sistnevnte skyldes Maries tyskhet. Men Modern Talking altså, alt er jo fantastisk! Vi snakker fistelsang, Dieter Bohlen, ubegripelige videoer, Thomas Anders og fæncy effekter. Aiaiai! Det kan nesten ikke bli bedre. Jeg lagde dette bildet som en tribute og om ikke det er suspekt nok i seg selv, så trodde mamma at det faktisk VAR meg. Bekymringsfullt! Og ikke nok med det igrunn, hun trodde også at Marie var Erlend! Haha!
Moderne å prate
Fun facts om Modern Talking:
* Dieter Bohlen (han blonde) er Idoldommer i Tyskland.
* Thomas Anders heter egentlig Bernd Weidung.
* NORA smykket Thomas Anders alltid går med var ifølge ryktene den sjalu kona sin idé, sånn at damer skulle skjønne at han var opptatt.
* Alle barna til Dieter har navn på M.
* Bohlen har også knekt penisen to ganger under sex..
* ..noe Kristopher Schau synger om på sangen "Broken Cock" med bandet Mongo Ninjas.

Hilde og Marie anbefaler:

2 kommentarer:

Marie sa...

Herlig! =D

Hildebilde sa...

Jeg tror kanskje jeg må manipulere oss litt sånn der dårlig på flere bilder!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...