5. september 2011

Tættis er lættis

Nå er det nesten to år siden sist jeg tatoverte meg, og da er det jo på høy tid å blekke seg med noe nytt snart. Jeg vet ikke helt hva eller hvor eller når enda, så i stedet har jeg laga meg en tumblr med tatoveringsinspiratzjån til jeg faktisk finner ut av det. Jeg er tydligvis litt fan av å tatovere meg litt her og der, men vil kanskje allerhelst begynne med å tatovere over Hilde 18 år sine eskapader på min rygg. Rygger er jo så fint, så hvorfor måtte hun på død og liv ødelegge min? Typisk altså. Jeg vet ikke akkurat hva som er ideelt for ryggen enn så lenge, det eneste jeg vet er at jeg er ganske lei av å ha en dust tribaldrage. Men i bytte med hva? Noe bokrelatert? Flere fugler? Et dinosaurskjelett? Noe russiskinspirert? Masterrelatert? Skal jeg kanskje heller begynne med føttene? Noe på håndleddet? Eller stjele Carolines fine tattoveringssted bak på armen? Sånn egentlig burde jeg kanskje ikke samle på disse bildene, før jeg vet ordet av det så er jeg plutselig et lappeteppe i usammenhengende tattoveringer. Men den dragen på ryggen må iallfall bort. Fort. Virkelig. (Og jeg må virkelig slutte med å bli bloggeinspirert når jeg sitter på masterlesesalen. Stopp med det, Hilde.)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...