25. september 2011

Norges vakreste katt?

Jeg er tydligvis i en eller annet merkelig konkurransemodus om dagen, først så meldte jeg på bokhyllerommet til Norges fineste bokhylle og nå har jeg jaggu meldt på Bassen til Norges vakreste katt.. Aiaiai! Kan ikke se for meg at jeg vinner noen av dem igrunn, men Bassen er nå en mycket vakker fyr da. Det finnes jo ikke noe bedre enn å ligge på sofaen i skje med han og se på Ut i naturen på søndager.

«Vi fikk Bassen for ca. seks år siden og elsker denne tjukke og noe dysfunksjonelle katten ekstremt høyt. Basses liv fikk en tøff start da han ble kasta ut på gata i en alder av seks uker, men så møtte han oss etter en kort tur innom dyrebeskyttelsen og nå er alt bare fryd og gammen. Kanskje til tider litt for stillferdig for en tidligere bakgårdskatt med både skipskattklør og skogkattaner, så han bedriver stadig ulovligheter som ekstrem gjerdeklatring den dag i dag. Gatas skrekk har han også blitt, vår lille Basselusk!»



1 kommentar:

Anonym sa...

men ganske fin kattepus da!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...