3. september 2011

Hilde hjarte Instagram

Jeg er ganske opphengt i Instagram for tida og bruker det hele tiden, hele dagen, omtrent. Ikke at det gjør meg mer kreativ eller noe, det er igrunn ganske åpenbart at jeg stort sett holder meg til en bunke snevert utvalgte temaer.

Bassen er eksempelvis et mye avfotografert kasus. Man kan nesten ikke la være å ta bilde av han da, men man trenger kanskje ikke hundre bilder av en sovende katt heller. Nei. Jo. Nei. (Joda)

Ymse lesestoff er også populært, spesielt lesestoff knyttet til hjemmet mitt i Masterleseland. Det endrer seg ikke akkurat radikalt fra dag til dag, men avfotografert blir det allikevel. Jeg liker gjerne å gi en illusjon av at jeg jobber flittig, men som regel er det 90% fjøsbok, aviser, underskog og yms hele dagen når jeg først er på plass. På fredag ble det tilogmed plass til fire timers vinpause med litt tapas til som lunsj. 

Her bedriver jeg klassikeren «prøveromsfotografering», i dette tilfellet av min nye genservenn. (Den er veldig god og varm, til info.) Også liker jeg å fotografere mitt eget tryne selvsagt, er ikke så veldig mye mindre selvsentrert enn alle andre tror jeg. 

Små ting man ramler over i hverdagen er ganske poppis, og kanskje den hyggeligste kategorien igrunn. Her representert ved «Jakopp» og «Neikopp», Erlos og Stefflos' gode naboer og en tilfeldig regnbue.  

«I tried taking pictures, but they were so mediocre. I guess every girl goes through a photography phase. You know, horses... taking pictures of your feet.» 

En noe merkelig ny kategori har i det siste vært pøntemøffins (eller cupcakes, som de visstnok skal hete.) Jeg er sjelden i samme rom som en pøntemøffin, og baker de absolutt ikke selv, men, så har jeg tydligvis møtt endel allikevel.  

Diverse kunstutstillinger er også en gjenganger, og her var jeg på Ida Lorentzens Nyfossum. Veldig veldig fint! Og veldig fint hus. 

Og sist, men ikke minst, klassikeren frokostbloggings. Variasjonen over frokost er ikke akkurat enorm igrunn, men veldig god da! Tror frokost er dagens høydepunkt for meg på matfronten.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...